quick 24
NU RATA NICIO OFERTA!
Iti place sa fii primul care e instiintat despre oferte noi? Cauti cele mai noi produse trendy?
Doresti cumparaturi la un click?

ABONEAZA-TE LA NEWSLETTERUL NOSTRU SI
BENEFICIEZI DE O REDUCERE DE 30 LEI!



Am citit si sunt de acord cu conditiile generale

Cosul tau este gol!

Transport:

19.90 Lei
19.90 Lei

Total:

(0)

Condiții generale de comercializare

ATENȚIE! Acest text juridic este doar un model care trebuie adaptat magazinului sau cercului de produse astfel încât să fie conforme cu prevederile normelor legale. În cazul în care nu sunteți sigur de ceea ce aveți nevoie se recomandă contactarea unui jurist de specialitate. Vă recomandăm doi parteneri de ai noștri:
http://webaruhazjogicsomag.hu/
http://fogyaszto-barat.hu/

Alegerea produsului

Clienții noștrii au posibilitatea de a alege respectiv să comande dintre produsele magazinului. Clientul, printr-un click pe produsul ales poate vizualiza prezentarea mai amplă al acestuia. În cazul intenției de cumpărare puteți plasa produsul într-un coș de cumpărături virtual prin apăsarea butonului ”Coș de cumpărături”. Apăsând butonul ”Vizualizare” puteți vedea produsele puse în coș cu ocazia cumpărăturii respectiv suma finală de achitat cât și costurile de livrare. Aici puteți verifica corectitudinea comenzii în special în ceea ce privește prețurile, cantitățile pe care le pot modifica sau chiar și corecta în funcție de dorințe. Coșul va calcula automat suma finală a comenzii.

Trimiterea comenzii

Dacă considerați corespunzătoare cantitatea produselor puse în coș, a verificați suma finală și ați decis să le cumperați, trebuie să apesați butonul ”Caserie”. După acest pas aveți posibilitatea să aleageți dacă doriți să intrați ca și utilizator înregistrat sau doriți să vă înregistrați ca și cumpărător nou, ori după caz, vreți să cumpărați fără înregistrare.
Dacă ați mai făcut cumpărături în magazinul nostru să introduceți adresa de e-mail și parola dată la prima înregistrare. Dacă doriți să vă înregistrați ca și client nou, să furnizați datele necesare cumpărăturii pe care sistemul le va stoca astfel încât la următoarele cumpărături va fi nevoie de o simplă autentificare. În caz de cumpărături fără înregistrare să furnizați adresa de facturare și de livrare. În pasul următor alegeți modalitatea de livrare care vă convine (preluare personală, prin curierat sau pe cale poștală) respectiv modalitatea de plată (la recepția comenzii, card bancar, virament bancar, Paypal, numerar). Dacă sunteți de acord cu conținutul comenzii apăsați butonul ”Comandă” pentru a trimite comanda.

Prețurile

Prețurile sunt prețurile de listă valabile în momentul comenzii și pe care le regăsiți în dreptul produselor în magazinul on-line. Prețurile sunt cele finale, conțin TVA, în schimb nu conțin costurile de livrare. Costurile de livrare le regăsiți pe parcursul procedurii de încasare înaintea finalizării comenzii, respectiv în cadrul Condițiilor de comericalizare. În cazul în care apare o eroare sau o deficiență a produselor sau a prețurilor ne rezervăm dreptul la corectare. În astfel de cazuri, după constatarea și corectarea erorii o să informăm imediat clienții asupra noilor date. Ca urmare clientul poate confirma încă odată comanda sau oricare dintre părți are posibilitatea de a renunța la contract.

Prelucrarea comenzilor

Prelucrarea comenzilor are loc în termen de 24 de ore.

Posibilitatea corectării greșelilor de introducere a datelor.

Aveți posibilitatea de a corecta eventualele greșeli înainte să apăsați butonul ”Comandă”.

Confirmarea

Confirmăm fiecare comandă prin e-mail. Acest lucru însemană că în urma plasăriii comenzii o să primiți un e-mail generat automat despre primirea comenzii și (ulterior) unul cu data estimată a livrării.
În cazul unei confirmări telefonice că sunați la serviciul clienți sau la oricare din numerele de telefon din e-mail.

Condiții de plată

În magazinul nostru on-line aveți posibilitatea de a plăti prin virmanet bancar, cu cardul bancar sau plata personală la preluare. În cazul celei din urmă prețul de achiziție împreună cu cheltuielile de livrare se va achita prin ramburs la preluare persoanei care face livrarea coletului.

Livrarea

Livrarea și predarea coletului se va face prin serviciul de curierat, pe cale poștală, etc. Termenul de livrare a produselor vă va fi prezentatăde către magazinul on-line pe durata procedurii de încasare, și va fi inclusă și în conținutul e-mailului de confirmare. Puteți să cădeți de acord asupra termenului de livrare și telefonic la una din numerele de telefon din e-mailul de confirmare.
Modalități de livrare:
Termenul de livrare:
Tariful livrării: (nu este de ajuns un link spre subpaginea poștei sau al serviciului de curierat)
Dacă se livrează în străinătate, dacă da: condițiile de livrare:

Renunțarea la livrare

În cazul în care magazinul on-line nu își respectă o obligație contractuală deoarece nu este disponibil produsul definit prin contract, respectiv nu are posibilitatea să furnizeze serviciul comandat, are obligația de a anunța clientul. Magazinul on-line nu încheie contract cu minori. Clientul prin acceptarea condițiilor generale declară că nu este minor.

Returnarea produsului

Produsul poate fi returnat doar în starea originală și în ambalajul original, în stare cantitativă și calitativă impecabilă.

Informarea privind condițiile realizării încheiereii contractului

Limba contractului este maghiara (româna), contractul încheiat se consideră / nu se consideră a fi încheiat în scris. Contractul încheiat va fi / nu va fi înregistrat, poate fi / nu poate fi accesat ulterior.

Dreptul la renunțare / Garanția de returnare

Clientul poate renunța la contract în termen de 8 zile fără un motiv anume. Clientul poate trăi cu dreptul lui de renunțare din ziua în care a preluat produsele. Comerciantul este obligat să returneze sumele achitate de către client fără lipsuri și în termen maxim de treizeci de zile de la data renunțării.
Clientul va suporta cheltuielile legate de returnare apărute de pe urma exercitării dreptului de renunțare. În afară de aceasta clientul nu are nici o altă obligație de plată. Comerciantul în schimb poate solicita despăgubiri pentru daunele suferite de produs de pe urma utilizării necorespunzătoare. Dacă produsul returnat în baza renunțării nu este în stare impecabilă și nu se poate vinde din nou, clientul are obligația de a plăti despăgubire comerciantului, în condițiile în care a provocat prin neglijență deteriorarea, distrugerea sau imposibilitatea returnării produsului.
În cazul în care la deschiderea coletului, în prezența persoanei care face livrarea (personalul poștei, curierul) se constată faptul că produsul este deteriorat și deteriorarea a survenit înaintea preluării produsului, asigurăm imediat returnarea produsului și anularea vânzării. Orice deteriorare, lipsuri catitative trebuiesc incluse în procesul-verbal de predare / preluare întocmit la preluarea produselor! Pentru lipsuri de conținut și eventuale deteriorări nu acceptăm reclamații ulterioare!
Textul U.G 17/1999 privind renunțarea la contract puteți descărca de pe pagina Autorității de Protecția Consumatorului.

Clauze privind dreptul de proprietate

Marfa livrată va rămâne în custodia persoanei care face livrarea până în momentul achitării integrale a prețului de achiziție. În cazul comenzilor eronate, refuzate recepționăm produsul în stoc pe numele ”noului” proprietar și contravaloarea lui va fi achitată de noul proprietar în ruma unei noi tranzacții cu succes!

Modificarea sau anularea comenzii

În temeiul legii Nr. CVIII din anul 2001 la plasarea comenzii software-ul magazinului on-line va transmite imediat clientului un mesaj cu înregistrarea comenzii. Această informare nu se consideră a fi un contract încheiat între client și vânzător! Doar semnalează clientului faptul că intenția lui de comandă a fost înregistrată și transmisă către personalul abilitat al vânzătorului.
În cazul în care acest mesaj nu ajunge la cumpărător în termen de 48 de ore, obligațiile de ofertare al clientului încetează.
Vânzătorul oferă posibilitatea clientului ca până la începutul îndeplinirii comenzii să își retragă comanda pe cale electronică. Clientul, odată cu începerea îndeplinirii comenzii va primi prin e-mail sau telefonic în ceea ce privește termenul estimat al realizării livrării sau despre faptul începerii realizării, moment după care singura posibilitate pentru retreagerea comenzii este apelând numerele de telefon din submeniurile ”Serviciul clienți” sau ”Contact”.
Modificarea ulterioară poate fi făcută doar în formă scrisă prin e-mail sau fax (număr de fax, adresă de e-mail, telefon)

Copyright © 2017. Designed by All rights reserved
Slider leftSlider rightListGridIn stockStock limit